Aj na tejto pláži bude už o tri týždne bojovať kopa Čechov a Slovákov o každý kúsok voľného miesta. Chorvátska strana Jadranu však už nie je tým „slovenským morom,“ ako písali štatistiky do roku 2015. V návštevnosti Slovákov ho minulý rok porazilo Bulharsko, čo sa pravdepodobne zdá viacerým odborníkom v cestovnom ruchu nepochopiteľné.
Malí ľudia ale robia veľké veci, a to platí aj v dovolenkovom biznise.
Už onedlho vám prezradíme, že ide o následok start-upu z dielničky malej slovenskej firmy a výsledok testu, ktorý trval presne 702 dní.
Naša expedícia Balkán pokračuje cez Rumunsko a v Bulharsku to príde. Exkluzívne na Travel Channel Slovakia vám odhalíme, čo treba robiť, keď ministerstvá a organizácie určené na propagáciu cestovného ruchu v krajine spia. Od totality sa nevedia vymotať z kongresovej turistiky v rámci medzinárodných veľtrhov cestovného ruchu a tu celá ich fantázia a aktivity končia. Najmodernejšie trendy ale nevznikajú v cestovných kanceláriách, na výstaviskách, ministerstvách alebo v televízii. Dovolenkový biznis a turizmus v najvyššej miere na internete tvoria a ovplyvňujú vlogeri a blogeri.