POZOR NA KLAMSTVÁ SLOVAK TELEKOM PRED VIANOCAMI

4. december 2018
in Category: Travel Blog - Slovensko, Travel news
0 25374 21
POZOR NA KLAMSTVÁ SLOVAK TELEKOM PRED VIANOCAMI

POZOR NA KLAMSTVÁ SLOVAK TELEKOM PRED VIANOCAMI

Päť nepravdivých údajov pri jednom produkte. To je bilancia reklamného letáku najznámejšieho slovenského oberátora – spoločnosti Telekom. Ten sa v priebehu posledných siedmich rokov prebojoval svojím prístupom z jednotky na trhu na koniec chvosta v rade konkurencie.

Ak ste sa rozhodli pre niektorý z ich produktov, POZOR! Vo svojich pobočkách vás budú klamať, a to nielen pred podpísaním zmluvy. Prečo ale táto informácia prichádza z Travel Channel Slovakia a čo majú podvody spoločnosti Slovak Telekom, a. s., s cestovným ruchom?

Obeťou trestného činu podvodu podľa § 221 zákona č. 300/2005 v úmyselnom konaní sa stala aj naša redakcia. Ponúknutím jedného zo svojich produktov ako vyhovujúceho pre zámery vysielania Travel Channel SK nás spoločnosť Slovak Telekom klamala ešte ďalších sedem dní, aj keď sme po zistení skutočnosti o polovičnej rýchlosti odstúpili od zmluvy hneď v prvý deň po zapojení.

Pravdy sa nedovoláte, pretože žiadna z televízií JOJ, Markíza alebo RTVS nepôjde vo svojej publicistike proti jednému z najväčších odberateľov reklamného priestoru.

Spustenie avizovaného livestreamu ďalej ohrozili šiesti operátori v call centrách Telekomu, ktorí nepravdivými informáciami získavali čas pre svoju spoločnosť. Určite sa každému pri reklamáciách stalo, že dvaja ľudia na infolinkách alebo linkách technickej podpory povedia niečo úplne iné, dokonca poprú tvrdenia toho druhého, tretieho alebo štvrtého, keď sa neviete dovolať pomoci alebo nedajbože pravdy.

Je úplne jedno, či si k predajcovi Telekomu sadnete ako štandardný zákazník, ktorý naletel maskotovi v podobe cyklistu alebo invalida, poviete, že chcete Magio Internet alebo firma, ktorá potrebuje konkrétne čísla… Produkt Magio internet VDSL XL bol k našim požiadavkám odporučený ako postačujúci, aj keď v skutočnosti spĺňa iba 56 % objednanej služby. Za ňu však chodia viac ako stopercentné faktúry.

 Ako by sa cítili zamestnanci Telekomu, keby ich na každom kile ovocia a zeleniny okradli o 440 gramov, teda takmer o polovicu?