Písal sa rok 2021 a ako pľuvanec do tvárí krachujúcich firiem počas najväčšej kovidovej krízy Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR otvára pre vyvolených tunel k balíku peňazí a cestu „nových možností“.
Agentúra Slovakia Travel vznikla v exkluzívnom termíne 1. apríla a z predošlej vlády proti nej nikto nič nemal. Dokonca ani vtedajšia koalícia, ktorá siedme poschodie ministerstva využila naplno.
Ani jeden z poslancov Národnej rady SR sa nezamýšľal dokonca ani nad tým, prečo bol obnovený systém manažmentu cestovného ruchu, ktorý pre zlé hospodárenie s pôvodným názvom Slovenská agentúra cestovného ruchu (SACR) zanikla v roku 2016. Marketing, komunikáciu a projekty v segmente cestovného ruchu Slovenska následne vzalo pod svoje krídla dňa 1. januára 2017 Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja (MDVRR) SR.
Počas pandémie však nešlo iba o 14 miliónov eur vyčlenených na sekciu cestovného ruchu, ale o blížiace sa EXPO v Dubaji. Tu už mali naši páni politici a pár rýchlozbohatlíkov pandemického biznisu ciele v podobe nákupu nehnuteľností a nielen investičných.
V roku 2021 dostalo Slovensko šancu ukázať sa svetu v deviatich cestopisných dokumentárnych filmoch. Projekt, ktorý mal byť financovaný televíznou produkciou zo zahraničia, si mohlo pozrieť 200 miliónov divákov na satelitných dokumentárnych staniciach v siedmich jazykoch. To však nie je všetko. Slovenská firma podieľajúca sa na produkcii cestopisných televíznych relácií vo svete svoje diela vysiela v ďalších takmer šesťdesiatich regionálnych televíziách Slovenskej a Českej republiky.
Projekt storočia bol ukážkovým dielom k sloganu „hodnota za peniaze“ s neskutočnou pridanou hodnotou. Vrcholom boli aj zamietnuté projekty Fondu na podporu umenia, kde sme sa po zamietnutí žiadosti dozvedeli, že historické kostolíky Slovenska a ľudový folklórny tanec nepatria do kultúry slovenského národa.