BUDÚCNOSŤ CESTOVANIA A DOVOLENIEK

6. novembra 2020
in Category: Travel Blog - Zahraničie
0 20572535 431
BUDÚCNOSŤ CESTOVANIA A DOVOLENIEK

BUDÚCNOSŤ CESTOVANIA A DOVOLENIEK

Tak ako sa zmenil trh v multilevel alebo sieťovom marketingu, iste ste postrehli aj prebiehajúce zavedenie úplne novej koncepcie cestovania a dovoleniek. Určite sa to nebude páčiť cestovným kanceláriám a agentúram, ktoré  desiatky rokov získavali klientelu a v rámci konkurencie museli o ňu často zabojovať. Akciami, prezentmi alebo jednoducho výraznými zľavami niekedy aj z vlastnej provízie.

Trh sa mení na základe geniálneho konceptu zdieľanej ekonomiky a starý model, kde zákazníci preplácali na službách v rezorte cestovného ruchu, končí. Nový model cestovateľských systémov využíva ušetrené peniaze na doprave a ubytovaní na odmeňovanie, takže nebude existovať nespokojný zákazník. Kto si myslí, že krach najstaršej cestovnej kancelárie sveta Thomas Cook v septembri 2019 bol náhodným, tak stratil prehľad o medzinárodnom dianí. Geniálne načasovanie úpadku tejto cestovky prišlo po upozornení a prístupe k informáciám po predposlednom stretnutí skupiny Bilderberg.

Posledné celosvetové štatistiky ukazujú, že priemysel cestovného ruchu za predošlý rok zarobil 8 triliónov amerických dolárov. Aby sme si toto číslo vedeli predstaviť, tak v decembri minulého roku v samotnej Európe pretieklo v cestovnom ruchu 55 500 USD za sekundu, 3,33 milióna USD za minútu, 200 miliónov USD za hodinu alebo 4,8 bilióna USD za deň. Toto dokázali dve svetové spoločnosti, ktoré monopolizujú globálny cestovný priemysel. Samozrejmosťou je núdzový travel servis pre prípad, keby sa vám kdekoľvek na svete niečo stalo.

Umelá inteligencia urobila svoje a navyše nikto pri vyhľadávaní v online priestore nebude obťažovaný reklamou, o ktorú nemá záujem. V krajinách, kde informačnú vojnu vyhrávajú správy o pandémii a cestovanie do zahraničia je obmedzené režimom novodobej totality, bude obnovená možnosť voľného cestovania pravdepodobne až po plánovanej vakcinácii.