ČO MOHLO MAŤ SLOVENSKO ZA CENU PREDRAŽENEJ MREŽE

6. december 2019
in Category: Travel Blog - Slovensko, Travel news
0 93643 83
ČO MOHLO MAŤ SLOVENSKO ZA CENU PREDRAŽENEJ MREŽE

ČO MOHLO MAŤ SLOVENSKO ZA CENU PREDRAŽENEJ MREŽE

Ako každé pozvanie na brífing OĽANO s rúškom tajomstva pri odhaľovaní najatraktívnejších podvodov Slovenska splnilo aj toto všetky očakávania. Dotklo sa témy cestovania, a teda kauzy, kde sa ešte aj na jednoduchej zákazke v rámci nezvládnutého projektu dá poriadne nabaliť. Nenažranosť tých, ktorí majú možnosť priživiť sa na prehnanom navýšení cien za služby, nemá hraníc, preto sme sa pozreli na to, čo by sme v odvetví medzinárodnej propagácie turizmu Slovenska za cenu 235 000 EUR vedeli urobiť v Travel Channel Slovakia.

Projekt za rovnakú cenu ako mreža na nefunkčnom tuneli Višňové – Dubná Skala:

1 – výroba a kompletná postprodukcia šiestich dokumentárnych filmov - troch epizód seriálov Planet Terra a Global Heritage (zabezpečené vysielanie v satelitných dokumentárnych programoch pre 100 miliónov divákov v anglickom a nemeckom jazyku). Destinácie: Hrad Strečno, Hrad Stará Ľubovňa, Kaštieľ v Betliari

2 – vysielanie v Live streame: Expoza Travel

3 – vysielanie v Live streame: Arcadia TV World

4 – výroba voľného pokračovania 17 nových epizód /38 – 55 častí/ cestopisného Travel Magazínu z turisticky zaujímavých častí východného a stredného Slovenska (vysielané v 56 televíziách Slovenskej republiky pre 3 milióny divákov s reprízami počas dvoch rokov v slovenskom jazyku)

5 – propagácia destinácií na webstránkach Travel Channel Slovakia (garantovaných 200-tisíc videní pre každú epizódu)

6 – Zamestnanie pre troch ľudí na 14 mesiacov

Projekt „Dostaň svoj región do televízie“ doteraz využili krajiny ako Irán, Cyprus, Arménsko, Egypt, Turecko, Moldavsko, Gruzínsko, Taliansko, Tunisko, Chorvátsko, Albánsko alebo Bulharsko. Spojenie start-upov produkcie nízkorozpočtových dokumentárnych seriálov s garanciou televízneho vysielania ušetrilo organizáciám cestovného ruchu ďalšie státisíce eur za vysielací čas.

Čo sme ale doteraz nespomenuli je, že firma, ktorá tunel nedostavala, pri odchode zinkasovala odstupné v sume 25 miliónov EUR, z ktorých mala hradiť aj zabezpečenie areálu. Štedrá Národná diaľničná spoločnosť odmenila „svojich ľudí“ tentokrát desaťnásobkom skutočnej ceny použitého železa a práce.

Juraj Trstenský