HOTELOVÁ INŠPEKCIA V POPRADE – NIE JE HOTEL AKO HOTEL

25. júla 2018
in Category: Informácie o krajinách, Travel Blog - Slovensko
0 6690235 204
HOTELOVÁ INŠPEKCIA V POPRADE – NIE JE HOTEL AKO HOTEL

HOTELOVÁ INŠPEKCIA V POPRADE – NIE JE HOTEL AKO HOTEL

Keď si na Bookingu vyberiete hotel a ubytujú vás pod tribúnou futbalového štadióna, určite to nie je v poriadku. Síce fotografie izieb sú z časti reálne, no budova zrekonštruovaných priestorov športového strediska nebola priznaná ani len v texte. Zážitok namiesto oddychu znásobuje každý futbalový zápas s atmosférou hlučných fanúšikov počas vášho pobytu.

Smola pre každý hotel, ktorý na internete klame alebo zavádza, je, že nikdy nevie, kto sa za menom klienta skrýva. Tentokrát išlo o zamestnanca satelitnej televízie, ktorého recenziu v podobe listu adresovaného manažmentu hotela AquaCity Residence prinášame:

Moje meno je Ladislav H. a som sklamaný, no na Slovensku nie prekvapený z podvodov, ktoré sa tu dejú. Od mojich priateľov som dostal k päťdesiatke  pobyt vo vašom hoteli, ktorý tak honosne nazývate ,,HOTEL  AQUA CITY POPRAD“ ! Bol to dvojdňový pobyt  v cene 205,40,- € a ako som sa na mieste dozvedel, nie v HOTELI AQUA CITY POPRAD,  ale pod tribúnou nejakého futbalového štadióna. Na uvedenej budove nestojí žiadny nápis HOTEL AQUA CITY, ale len  názov RIVERSIDE.

Tento, prepáčte za výraz, podivný objekt za nehoráznu cenu však neprezentujete na internete v reálnej podobe, ale fotkami hotela AQUA CITY POPRAD. Jedna fotka  izby,  no budovu zvonku nie je vidieť ….a je jasné prečo! O tejto skutočnosti som informoval aj spoločnosť Booking.com a tiež Štátnu obchodnú inšpekciu v Bratislave, keďže som presvedčený, že zverejnenými fotografiami  klamete zákazníka, ktorý má nadobudnúť  presvedčenie, že si objednáva izbu v HOTELI AQUA CITY POPRAD. Opakujem, na uvedenej budove nie je názov hotela, len nápis RIVERSIDE.

Sobotný futbalový zápas som mal asi ako bonus, lebo izbe sa nedalo relaxovať, hluk bol veľmi výrazný. Hanbil by som sa niečo také ponúkať ako hotel, je to hnus a vyhodené peniaze mojich priateľov.

Ako sa hovorí, najlepšia reklama je spokojný zákazník, rovnako tak to platí aj v opačnom smere a ja som sa rozhodol utratiť  rovnakú sumu ako moji priatelia (205,- €) na spropagovanie pravdy na internete, aby sa už nikto vašou obchodnou politikou nenechal nachytať. Zároveň podáme žiadosť o preverenie so strany  ŠOI v Bratislave, či uvedenými aktivitami na portáloch nezavádzate prípadných zákazníkov.

To okno som vám chcel umyť ….

LH

Ako „odškodné“ bolo klientovi ponúknutých pár vstupov do aquaparku, no pravdepodobne iba preto, že by to mal z miesta bydliska takmer 340 km.

Zamestnanci Travel Channel sa pri nakrúcaní cestopisov s podobnými prípadmi stretli aj v Maďarsku, Argentíne, Egypte, Albánsku a Chorvátsku. Účelom projektu reálnych hotelových videí bolo naučiť cestovateľov, že aktuálne recenzie hotelov sú podstatnejšie ako reklamné fotografie, ktoré každým mesiacom starnú a po rokoch často nemajú nič spoločné s realitou. Keďže je Chorvátsko stále jednou z najobľúbenejších destinácií Slovákov a v tomto čase takmer najdrahšou prímorskou krajinou v Európe, prikladáme podobný prípad z prémiového strediska Puntamika neďaleko Zadaru: Hotel Donat.